De tijd vliegt .. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van sabineelsjan - WaarBenJij.nu De tijd vliegt .. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van sabineelsjan - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt ..

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg

25 November 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon nochi allemaal!

Het is weer tijd voor een update vanuit het mooie Curacao! Inmiddels ben ik hier al 1.5 maand en ik moet er niet aan denken dat ik al op de helft zit, het is hier namelijk heerlijk! De temperatuur is fijn, de zon, de aardige mensen en ook met het project gaat het goed.

Aan elke klas hebben we een bezoek gebracht en een vragenlijst afgenomen. Afgelopen week was het tijd om deze resultaten te verwerken. En dat was heel erg saai, ik kon geen cijfertjes meer zien. Gelukkig is het allemaal gelukt en afgelopen woensdag (gisteren) was de groepsbijeenkomst met leerkrachten en directrices. Best wel spannend want het was een belangrijke presentatie. Ze waren enthousiast en samen hebben we besloten om een voorlichtingsmap te maken met activiteiten voor het schrijven. Nu kunnen we eindelijk weer eens knutselen als een kleuter, keer wat anders dan verslagen maken :)

De afgelopen week was het best wel slecht weer. Ik zat dan wel elke dag op de universiteit in de bieb maar het regende heel veel. En je raad het al: ook in het weekend. Gelukkig was het zaterdag wel droog want sinterklaas kwam!! We hebben de intocht in punda bij de pondjesbrug gekeken. Erg leuk om te zien hoe dat hier gaat. Ook hier hebben ze pieten in allerlei kleuren zoals volgens mij in Nederland ook het geval is. Helaas werd er niet met pepernoten gestrooid dus dat was een kleine teleurstelling. Verder hebben we punda en otrobanda eens overdag bekeken en lekker gewinkeld hier. Zondag was het dus wel enorm slecht weer met veel regen, heel jammer want bijna alles is hier buiten natuurlijk. Uiteindelijk zijn we wezen lunchen met wat huisgenoten en Savonds naar de bios. Helaas stond de airco hier op de diepvriesstand -20 dus zat ik de hele film met kippenvel :(.

Verder dus een rustig weekend. Inmiddels zijn de families van mijn studievriendinnetjes hier op bezoek. Zaterdag gaan we met z'n allen (voor de 2e keer!!) de Christoffelberg beklimmen. Over 3,5 week komt Jeroen en ik kan niet wachten! Verder hebben we weer een nieuwe auto (nummer 6). Deze keer zonder achterruit maar een proffesorisch stuk plastic, werkt ook wel.
Ik voeg wat foto's toe en dan zeg ik Ayo! Tot de volgende keer,
Liefs Sabine

  • 25 November 2016 - 16:46

    Tonnie En Betsie Elsjan:

    Is goed om te lezen, volhouden zo. Alleen jammer van het weer, maar........ na regen komt zonneschijn!
    En weer die auto(drop)!!!!!!!!
    We wachten vol spanning je volgende verslag weer af.
    Gr. van ons.

  • 26 November 2016 - 15:45

    Truus Mettinkhof:

    Wat kun jij het iedere keer lekker smeuig vertellen. Het enthousiasme spat van het papier. Ga zo door.
    Groetjes, ook van Ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 9558

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2016 - 13 Januari 2017

Afstuderen op Curacao!

05 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: