Nos lo bai Korsou - Reisverslag uit Losser, Nederland van sabineelsjan - WaarBenJij.nu Nos lo bai Korsou - Reisverslag uit Losser, Nederland van sabineelsjan - WaarBenJij.nu

Nos lo bai Korsou

Door: Sabine Elsjan

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2016 | Nederland, Losser

Hallo allemaal!

Nadat we het afgelopen jaar druk zijn geweest met de voorbereidingen, een taalcursus papiaments achter de rug hebben en mijn koffer eindelijk dicht zit, is het bijna zover!!!
Morgen vlieg ik samen met twee studievriendinnetjes van mijn opleiding ergotherapie naar Curaçao. Hier gaan wij ons afstudeeronderzoek uitvoeren binnen 'Skol Salu'. Dit is een gezondheidsproject dat zich richt op de 'gezonde' basisscholen op het eiland ( http://www.skolsalu.nl ). Wij gaan ons met name bezighouden met het voorbereidend schrijven van de kinderen in de kleuterklas (groep 2). We verblijven in een studentenhuis in Willemstad. Mijn nieuwe adres volgt nog!

Om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn project, het strand en andere avonturen zal ik af en toe een stukje schrijven!

Liefs Sabine


  • 05 Oktober 2016 - 15:46

    Doryan:

    Geniet er van, en van alles!!!

  • 05 Oktober 2016 - 15:47

    Doryan:

    Geniet er van, en van alles>


  • 05 Oktober 2016 - 18:09

    Miranda Nieuwhuis:

    Sabine morgen een goede reis en heel veel plezier.

  • 05 Oktober 2016 - 18:28

    Linda Rouing:

    Goede reis, veel plezier en pas goed op jezelf!
    Groetjes Linda rouing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 9578

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2016 - 13 Januari 2017

Afstuderen op Curacao!

05 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: