Bon bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van sabineelsjan - WaarBenJij.nu Bon bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van sabineelsjan - WaarBenJij.nu

Bon bini

Door: Sabine Elsjan

11 Oktober 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon bini allemaal!

Inmiddels zijn we 5 dagen op dit prachtige eiland en hebben het naar ons zin! De jetlag lijkt redelijk voorbij te zijn dus dat scheelt al 'n hoop! De eerste dagen hebben we het vooral rustig aangedaan net als de lokale bevolking hier. Even naar het strand op mambo beach hier in de buurt, daarna uitgaan om 5(!)uur smiddags bij een oktoberfest aan het strand. Prima tijden want dan lig je nog redelijk op tijd in bed. Zondag zijn we naar Cas abou geweest, een strand zo'n 30 minuten rijden verderop. Toen we daar aan kwamen wist ik niet wat ik zag: de witte stranden met het helder blauwe water bestaan dus écht !!!! ❤️ Totaal niet vervelend om hier een dagje door te brengen en de onderwaterwereld door mijn snorkel te bekijken. Gister werd het dan toch echt tijd om voor school bezig te gaan, maar deze dag hebben we afgesloten in het centrum van willemstad bij de o zo bekende gekleurde huisjes en de pondjesbrug.

Gelukkig bezitten wij inmiddels over een bolide genaamd 'wolkje' omdat onze auto nogal beschilderd is met wolken. Op een paar kleine mankementen na (lees: 5e versnelling doet niet, achterbak kan niet open en de lak bladert af) brengt hij ons van a naar b en tot nu toe ook weer terug. Vandaag is onze eerste afspraak met de opdrachtgever dus nu gaat het echt beginnen!

Ik zal nog wat jaloersmakende foto's toevoegen zodat jullie een beetje kunnen meegenieten :) tot snel! Liefs van mij!

• 11 Oktober 2016 - 14:00

Esther Kersten:

Waa klinkt goed! En de foto's zijn inderdaad ook goed jaloersmakend! Have fun!

• 11 Oktober 2016 - 14:13

Miranda Nieuwhuis:

Wat is het daar mooi Sabine. Daar kun je het wel een paar maanden volhouden. Groetjes vanuit herfstig Nederland.

• 11 Oktober 2016 - 14:47

Cindy Elsjan:

Wauw Sabine, wat mooi!Geniet ervan...

• 11 Oktober 2016 - 15:28

Marloes:

Geweldig Sabine. Komt me allemaal erg bekend voor. Ik noemde het ook een stagevakantie

• 11 Oktober 2016 - 15:54

Anita:

Geweldig Sabine!! Succes en geniet ervan

• 11 Oktober 2016 - 18:19

Tonnie En Betsie Elsjan:

Hallo Sabine.

Nu gaat het dus echt beginnen, ziet er prachtig uit. Alleen foto nr, 4 lijkt mij niet zo prettig!!!!!!!!!
    Succes en maak er ook een mooie tijd van. Gr.

• 12 Oktober 2016 - 19:29

Truus Mettinkhof:

Het is inderdaad om jaloers op te worden. Ziet er geweldig uit. Wat een helder water. Het begin kan al niet meer kapot. Een fijne tijd verder Sabine.